The exchange challenge

Tänkte som många andra att jag skulle göra " The exchange challenge ".
 
Gårdagen med Gustav och Mauritz var jättemysig, vi åt pizza och spelade mariocart och kollade på Edward scissorhands!
 

Vilket land ska du åka till?

USA

 

Vilken organisation åker du med?

STS

 

Hur/var skulle du helst vilja bli placerad?
 
Man har självklart en del förhoppningar, men att få en bra familj känns viktigare än att hamna i en bra stat. Men hade inte vart fel o hamna i californien eller nashville eller Texas!
 
 
 
Har du fått familj eller gjort stat- / regionsval?
 
Jag har tyvärr inte fått någon familj ännu och jag har heller inte gjort stat- / regionsval då som sagt att en bra familj är viktigare.
 
 
Kommer du åka på något förberedelseläger? 
Nej, inte ut över det som STS annordnar här i Sverige.
 
 
 
Vad ser du mest fram emot?
Oj, svår fråga, finns så många svar! Antar att uppleva den amerikanska kulturen kommer bli spännande och att gå på High School blir fräckt!
 
 
 
Vad fruktar du mest?
 
Det som jag fruktar mest är väl att man hamnar i en familj som man inte alls trivs i. Eller att man hamnar i en riktigt tråkig håla där ingenting händer fast att man har en toppen familj...
 
 
 
Vill du prova någon ny sport?
Självklart! Cheerleading verkar inte helt fel, tänker på det mer för att dom verkar ha stenhård träning vilket är bra om man gillar sötsaker som jag haha. Sedan får man ju se vad skolan erbjuder!
 
nu5 nu6 nu7 nu8
 
Vad kommer du sakna mest?
Jag kommer nog att sakna mina katter mest haha, låter kanske konstigt men jag har alltid haft katter ända sedan jag föddes så det kommer kännas konstigt utan dem. Sen kommer såklart familj och vänner vara saknade!
 
 
 
I England, kommer du åka på någon resa arrangerad av organisationen?
Va?
 
 
 
Namnge tre platser som du om du fick önska skulle vilja besöka i ditt land:
 
Nashville
 
 
 
Hawaii
 
 
 
 
New York
 
 
 
Tror du att det kommer att bli ett bra år?
 
Det är vad man gör det till! Jag tror att det kommer bli ett helt fantastiskt år och allting känns helt underbart!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0