West pride HBTQ-festivalen

Hej!
Har nyss kommit hem från göteborg och HBTQ-festivalen! Den längsta de någonsin haft i Göteborg (som ni säkert
också kan se på bilderna)
! Någonting av det vackraste jag gjort. Så underbara och fantstiska människor! Det var glädjetårar, skratt, kärlek, gemensamhet, färger o massa mer. Ni som inte var där missade verkligen något!
 
Var där med min kära mamma och transextrapappa och vi hade det verkligen helt fantastiskt. Fanns dock en gubbe som stod och gjorde tummen ner under paraden, SÅ löjligt! Att han ens tar sig tiden och kommer dit för att förstöra och skapa negativ energi, usch för sådana människor! 
 
Ni som någonsin får chansen att gå någon annan gång, TA DEN! Så mycket kärlek och glädje. Riktig höjdpunkt på detta året!
 
Här kommer lite bilder från dagen, alla är inte tagna utav mig då min kamera såklart skulle ta slut. 
 
 
 
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
 
 
 
 
 
 
 
Jessica
2014-06-01 @ 20:14:11
URL: http://photohugs.se

Ja men visst var de helt fantastiskt?? Jag va nära tårar när jag såg många av grupperna så många fina människor! :)

Svar: Det var underbart! Någonting som fler borde se!
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0