Vilken organisation?

Hej Hej!
 
Igår var jag med i STS´s  fokusgrupp. Vi var 6 ungdomar som fick tycka till om deras hemsida, broschyrer etc. riktigt mysigt! Fick fika och biobiljett. Vet att många som funderar har JÄTTESVÅRT med att välja organisation!
För mig var det superenkelt då jag inte ens visste vilka de andra organisationerna var förräns jag var färdig med alla ansökningar o sånt. När jag sedan läste lite mer om de andra så var jag glad över mitt val av STS.
 
Det som STS har ändrat nu (vilket jag skrev om i ett annat inlägg) är att de har gjort så att new york resan ingår i programmavgiften, även intervjukostnaden ingår nu. Vet att många har lockats av detta av explorius! 
 
Sedan har många fått för sig att STS betalar ALLA sina värdfamiljer, men detta är inte sant, har hört att dem gjorde det för länge sedan med det är inte heller sant, så orora er inte för detta.
 
Själv är jag jättenöjd med STS än så länge och jag rekommenderar verkligen dem. De är noga, ordentliga, seriösa, erfarna och allmänt bra enligt mig. Sedan tycker jag inte man ska bry sig om programmkostanden för de olika då det ofta blir samma pris i slutändan ändå! Det känns också väldigt bra med STS då i nästan alla som jobbar där har vart utbytesstudent på ett eller annat sätt! :)
 
kram
                          
                        
 
 
                                                                                                                  
                                                   
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0