Olika hår

Är jag den enda som tänker på hur man ska se ut när man första gången möter sin värdfamilj? HAHA
 

Jag älskar hår, låter som att jag är världens freak. Det jag menar är att jag älskar att göra olika frisyer, ha olika färger osv. Jag får typ ångest om jag har samma hårfärg eller frisyr för länge vilket gärna leder till slitet hår och spenderade pengar...  
Nu på senaste har jag dock börjat tänka på hur jag skall se ut när jag första gången möter min värdfamilj (som jag ännu inte har fått), typ frisyr, kläder osv, haha knäppt. 
 
Här får ni i alla fall lite bilder på hur mitt hår har sett ut de senaste åren.
 
 
Så här ser det ut nu! 
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0