Kommer jag sakna midsommar?

Hej hopp och glad midsommar! Har precis vart på Askim o ätit lax o sill o potatis. Svenska flaggorna var hissade o man kan inte annat än älska det. Jag älskar Sverige. Och varför skulle jag inte? Det är mitt hemland! 

Kan tänka mig att när jag vart i USA så kommer jag uppskatta det 10 gånger mer. Svenska sommarn är ju inte fel. Förstår mig inte på folk som reser till typ Spanien eller Teneriffa på sommaren.... 

Hoppas att alla har det underbart! Imorgon kommer jag att lägga upp en bucket list för USA :)





Lovisa
2014-06-24 @ 18:29:14
URL: http://lovisa.forme.se

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag ska också till USA i sommar som utbytesstudent, till Idaho. Skulle du vilja göra ett länkbyte? Kram

Svar: Åhhh tack going! Detsamma! Absolut set gör vi! Kramis
AlvaHardingz

Hanna
2014-06-28 @ 13:13:48
URL: http://hkmm.webblogg.se

Hej! Jag ska också till USA som utbytesstudent och undrar om du vill göra ett länkbyte? KRAM

Svar: Åh mys! Ja absolut! Kramis!
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0