Värdfamilj!

Det otroliga har äntligen hänt! Allting på en och samma gång! Igår fick vi mail från Amina som ska bo här och hon kommer i helgen!! Och idag så har jag fått reda på min placering! Är såååå glad! Det var värdmamman som kontakta mig via facebook! Har gråtit och sprungit runt och gråtit haha! Nyss ringde dessutom STS mig så det var ju lite pinsamt eftersom att jag redan visste haha! Ska åka redan i helgen! Frågan är om det blir på lördag eller söndag... Åker jag på lördag så åker jag i grupp och åker jag på söndag så åker jag ensam. Dock har skolan redan börjat så kommer vara helt död och inte kunna ta in något innan jag ska dit.KAAOOSS
 
Lite fakta om placeringen i alla fall.
 
Jag ska bo i Chattanooga Tennessee! Vilket känns otroligt då jag ville komma till Tennessee!
 
Familjen består av en mamma och 3 döttrar i åldrarna 18, 14 och 10 tror jag. Hon som är 18 bor dock 10 min där ifrån så vi kommer vara 4 tjejor som bor tillsammans haha! :)
 
Skolan jag skall gå på heter Red bank High School. Deras logga är ett blått lejon!
 
Sedan vet jag inte så mycket mer haha! Men allting känns underbart nu! 
 
 
 
KRAMIS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0