12 dagar

Har tänkt så många gånger att jag ska uppdatera bloggen men har inte blivit av. Har verkligen haft fullt upp och inte orken med tidsskillnad och allt haha! Men nu ska det allt bli av! 
 
Jag trivs i alla fall super här! Självklart är det väldigt annorlunda till från vad är van vid men det hade jag räknat med. Ikväll har jag vart här i 12 dagar nästan 2 veckor men kommer troligen inte uppdatera på lördag så får bli idag. 
 
Har gått på min första amerikanska fotbollsmatch √
Gått på volleybollmatcher √
Gått på high school √
Fått manikyr √
Sett Tennessees guvenör tala i skolan √
Lärt känna en kines dirre från Kina √
 

Fotbollsmatchen var ju något speciellt, dels var det min första, sen var det skolans första för säsongen, dessutom vann vi! Imorgon är det match igen på hemmaplan mot våra största rivaler! Taggar!
 
 
Som ni kanske ser så har jag fått lite färg här nere i TN, 35 C varm idag o nästan alla andra dar. <3
Susanna Maria J
2014-08-29 @ 07:50:00
URL: http://oslofru.com/

Så mycket roliga saker du får vara med om! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0