Värdfamilj, eller inte...

Hej hej! Har verkligen väntat intensivt på att dom ska ringa från sts och säga "Alva, vi har hittat en värdfamilj till dig i ...." Har dock hört från vissa att någon i värdfamiljen skriver på Facebook innan organisationen hunnit kontakta en. 

Igår la en tjej till mig och självklart accepterade jag, man vet ju aldrig. Så skrev hon "hey, are you going to us this summer?" Fick värsta paniken och tänkte att " nej, jag är inte redo för en värdfamilj än!!" Men var ändå rejält exalterad. 

Det visade sig dock att hon var en utbytesstudent från Tyskland och menade egentligen "are you going to US this summer", vilket förklarar en hel del! 

Dessutom stod det att hon var från Schweiz så jag blev lite orolig att jag skulle komma till en schweizisk familj i USA haha...


Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0