Göteborgs största vattenkrig

Hej Hej! 
Hoppas att alla har ett toppenbra sommarlov. Själv har jag haft det helt underbart! Idag var det ett vattenkrig i Göteborg vid poseidon i avenyn. Någonting som jag rekommenderar att alla som får chansen till att göra om det kommer upp. Helt otroligt kul! Alla mot alla! 
Tyvärr så glömde jag min gopro hemma men hittade lite bilder på facebook höh.
 
Ska boka biljetter till Stockholm snart för att fixa visumet men vill vänta lite o inte hetsa allt för mycket  :)
Ikväll skall jag jobba och dra in lite fickpengar för mitt år!
 
Bilderna är tagna av JoJoFoto så all cred till han! :) Hans hemsida hittar ni HÄR 
 
KRAM
 
Natalie
2014-06-16 @ 10:59:28

Hej Alva, det är Natalie, jag var med i fokusgruppen på STS om du kommer ihåg? :)
Kollade runt lite utbytesbloggar och så ploppade din upp, så jag tänkte att det kanske skulle vara kul att se hur du har det i USA :)
Såå nu följer jag dig, hoppas du har ett superår! :)

Svar: Åh juste! Vad roligt att du hitta min blogg hihi! Vi får hålla kontakten tills du åker nästa år! :)
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0