Usch för helg

Jag är desperat nu verkligen haha! Vill bara ta mitt pick o pack och dra. Bara det att jag inte har någonstans att dra liksom. Dessutom är det helg så jag kan inte få veta om STS har hittat en värdfamilj till mig , vilket går mig så himla mycket på nerverna. 
 
Insåg dessutom igår att jag inte hade någon resväska?! Kollade på nya o dom kostar ju typ 2000 kronor, lite tyg o ställning lixom :( Får typ packa i IKEA-påsar haha.
 
Hade förövrigt tänkt att jag ska börja skriva dagbok! Ha en sån tjock riktigt fin dagbok där man kan skriva ner alla sina tankar o känslor. Självklart har jag ju bloggen, men det är inte riktigt samma sak. Kommer ju inte precis att sitta med mina frmtida barn o läsa upp min blogg typ ( Om den fortfarande finns kvar då) haha.
 
Album är ju en jäkligt bra grej det också. Köpte ett för ett tag sedan som jag håller på att fylla. Så trött på att ha bilder i datorn! Mycket mysigare att sitta och kolla i album liksom? Så det blir det att ta med till staterna ( OM JAG KOMMER DIT HAHA ).
 
Allt för mig idag. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0