Chattanooga Tennessee

Just nu ligger jag i min säng här i chattanooga! Alla flyg gick super, när jag flög mellan Amsterdam och Atlanta träffade jag dessutom världens underbaraste tant. Hon var 83 år och hade åkt runt i Europa med sin väninna i 15 dagar. Snacka om guts! 
Fick hennes adress och telefonnummer då hon ville jag skulle hälsa på, så go! 

När jag kom fram till Tennessee stod i alla fall min familj dör med skylt och amerikansk flagga o blommor o allt, så mys! Det första vi gjorde var att åka och köpa shorts och träningsskor till mig. Sen handlade vi popcorn i en popcornaffär (I KNOW!!). 

Åkte hem o kollade på huset då jag inte sätt det på bild eller något, det är verkligen så fint! Bytte om till Red Banks high school t-shirt och åkte till en baseball-match och sålde godsaker med Lynsie! 
The popcorn
The girls from red bank
Baseballslagets maskot 
Lite presenter till värdfamiljen som dom blev jötteglada över! :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0