West Pride

Hej! Sitter just nu på bussen påväg till skolan (försov mig haha). Hoppas att alla ni göteborgare och runtombor vet att det är west Pride i helgen! Hoppas såklart också att ni är för homosexuellas, bisexuellas, transexuellas osv osv rättigheter! Tyvärr så jobbar jag lördag söndag, annars hade jag självklart vart där! 
 
Verkar dock som att det håller på ända från onsdag, förstod inte riktigt infon. Så nu är det regnbågsflaggor hissade över hela Göteborg och man känner sig änna stolt över Sverige! 
 
Får verkligen hoppas att jag kommer till ett ställe i USA som tycker sånt här är okej, annars blir det jobbigt. 
 
 

Heja en värld utan hat, där man får älska vem man vill <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0