Bräd-dag

Älskar soliga dagar, man får så himla mycket gjort verkligen. Jag och Eric drog ut med longboarden i en underbar sol!
 
Man får verkligen ta vara på dessa soliga dagar, de är inte många av dem! Har längtat efter att få ta fram longboarden och åka ut och cruisa, superhärligt!
 
När folk frågar vilken årstid som jag tycker om bäst så har jag inget svar, jag älskar när det är sol överhuvudtaget! Är det vinter kan man åka pulka eller snowboard, är det vår kan man ha pic nic, är det höst kan man gå på promenader och fota och måla, när det är sommar kan man bada! 
 
 
KRAM
 
Louise
2014-03-23 @ 21:33:34
URL: http://louiseintheus.blogg.se

Hej! Har du lust att göra ett länkbyte? Jag ska också åka till USA i sommar :D kram

Svar: Hej Louise! Självklart, jag skall bara fundera ut hur man gör detta, min design är lite konstig, men jag löser detta! :)
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0