Onsdag den fjärde

Hej hej! Ligger just nu med mobilen och bloggar då min dator har strejkat. Tydligen är inte fredag den 13:de otursdatumet utan onsdag den fjärde. 

Dagen började med att mobilen stängde av sig så jag vakna 11 när vi skulle börja 8.30.

När jag väl kommit upp går larmet, då min bror trott jag gått, har han såklart larmat.

Därefter inser jag att jag inte kommer ut för han har även låst och min nyckel är såklart borta. 

Blir till att hoppa ut genom fönstret och sträcka nacken och få ont i höften.

Hade en lektion i skolan där jag var helt ensam, träffade sedan Eric, fick en present som gick sönder.

Kommer hem och får reda på att jag kommer vara ensam hemma inatt. Kul i ett 300-år gammalt hus lixom. 

Blir deprimerad och tröstäter glass. 

Får massa stötar från dator o mobil och inser sedan att laddaren till datorn glappar.

Ännu senare märker jag att laddaren är helt misshandlad. Tar upp den och då kommer det massor med elektricitet och datorn bara dör.

Får igång datorn men tiden har fastnat på 1994 och går inte att ändra, så kan i princip inte göra någonting på den. 

Inser att jag måste köpa ny sladd för typ 600 :-

Kan inte somna utan en film på så kommer antagligen bli en del ångestkänslor inatt

Tack 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0