Bråvalla Festival, Ambassaden?

Sitter just nu i en stuga i Västra Frölunda och har precis bokat biljetter till BRÅVALLA. Ska bli sååå roligt och jag är verkligen ett fan av festivaler. Med tanke på att jag jobbar i princip hela sommaren så försöker jag att spendera alla lediga timmar med mina kära! Så om 10 dagar bär det av med tåget mot Norrköping. Sedan blir det även förhoppningsvis en festival i slutet av juli ( om jag inte redan har åkt då? :s ) vid namnet Urkult, riktigt mysig festival!
 
Till Bråvalla kommer bland annat :
 
  • Iron Maiden
  • Dropkick Murphys
  • Movits
  • Lana Del Ray
  • Veronica Maggio
  • Petter
  • Imagine Dragons
  • Kanye West
  • Graveyard
  • Laleh
  • The Hives
  • The offspring
 
Blir till att även kanske ta en trip över till stokholm och fixa visum när man ändå är i norrköping?
 
Förövrigt så försöker jag göra så mycket länkbyten nu som möjligt så om ni vill göra ett länkbyte så kommentera det! 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
Ida Björnfot
2014-06-16 @ 18:16:50
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com

Hej, jag gör gärna länkbyte! :D

Svar: Toppen! :)
AlvaHardingz

Hanna
2014-06-16 @ 21:07:38
URL: http://heinna.blogg.se

Hej hopp!
Jag gör gärna ett länkbyte. :)

Svar: Jajamän! :)
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0