UTBYTESstudent

Nu har min familj bestämt sig. Vi ska ta emot en utbytesstudent från Italien vid namnet Amina. Så himla mysigt! Jag är typ den som är mest taggad även om jag inte kommer va här haha!

Håller på och fixar visum o sånt och jag måste hälsa till er blivande till studenter att BÖRJA I TID.  Så himla krångligt verkligen. O om ni inte förstår så ring er organisation. Tror jag ringde STS typ 5 gånger på en dag...

Börjar dock bli tight med värdfamilj nu... Har inte tänkt på det förräns en annan utbytis fråga hur det kändes att inte ha någon familj än.
Självklart är jag lite nervös(underdrift), men det löser sig(gör det?).

Igår hade vi en lite klassåterträff hemma hos mig. Så mysigt verkligen. Kommer sakna dom så mycket... Ta vara på er lediga tid o va med dem som står er nära! 




Mimmi
2014-07-07 @ 13:21:55
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

Tjenixen Alva!
Lust att fixa ett länkbyte? :)
Kram

Svar: Men ja självklart! :o :)
AlvaHardingz

Cecilia Höglund
2014-07-07 @ 14:16:47
URL: http://nebraskacation.blogg.se/

Hej!
Ska också åka på ett utbytesår, vill du göra ett länkbyte? :)

Svar: Ja absolut! :))
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0