Simpelt

Åh hade ju skrivit ett lååångt inlägg ang. Ambassaden som försvunnit :( 

I alla fall så var det inte alls som jag hade tänkt mig! 

Det började med att vi kom dit 7 så jag hade 4rde plats i kön vilket kändes bra då kön snabbt blev lång efter stund. 

Inne på ambassaden trodde jag att det skulle stå massa vakter och glo på en o alla skulle vara superstränga. O att man skulle få sitta typ i ett förhörsrum under intervjun haha! 

I själva verket sårbar det ganska mysigt där inne och det som var intervjun var 2 frågar vid ett bås haha! 

Och vet ni? Alla mina papper dög!
Har ju hört så himla mycket snack om vad man ska ha med sig som ex. Föräldrars påskrift att de betalar allt osv. 
Men det var bara grejerna som jag skrev i det tidigare inlägget.

Känns i alla fall bra att vara färdig o kan hälsa till er som ska dit att ni INTE behöver vara oroliga! 




Elin Fredriksson
2014-07-31 @ 09:48:52
URL: http://esfredriksson.blogg.se

Åh vad kul att du ska åka till USA, det verkar såå spännande! Jag ska själv också åka som utbytesstudent men till Spanien. Kram

Svar: Åh jag vet! WAA Spanien! Vart ska du o när åker du? Gud va roligt alltså! KRAM
AlvaHardingz

Elin Fredriksson
2014-08-02 @ 20:13:47
URL: http://esfredriksson.blogg.se

SV: jag ska till Fuengirola i södra Spanien och åker den 30e augusti! När åker du? :D

Svar: Åh vad spännande! Jag har inte fått placering än så vet inte när eller vart jag ska haha! :(
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0