Bråvalla

Bråvalla var ju verkligen GALET. Haha har verkligen haft det så roligt och träffat så många underbara o roliga människor. Synd bara det där med värdet och de som blev skadade av blixten. Dock kan jag tänka mig att om det hade vart strålande sol så hade fler blivit alkoholförgiftade så man får väl se det från olika vinklar. 
 
Tyvärr så var min mobil död hela festivalen så jag har inte tagit några bilder, men men. Minns inte mycket från fredagen men OJ det var verkligen en galen festival. Rekommenderar denna starkt till er som vill höra bra musik o ha roligt. 
 
       Tips till nästa år:
  • Ha ALLTID en toarulle i väskan då det typ alltid är slut på bajamajorna.
  • Lämna värdesaker hemma.
  • Ha ett tält där alla delar finns.(Någonting vi missa...)
  • Ta med Brassestol.
  • Lämna glasflaskorna hemma eller häll över innehållet i plastflaskor, du får ändå inte ha med dessa in.
  • Kom dit så tidigt så möjligt o ta en bra parkering.
  • Lämna de vita conversen hemma, ni kommer o tacka mig.
 
kramis
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0