1 steg närmare

Sitter på bussen till Göteborg för att sedan ta tåget mot Stockholm och amerikanska ambassaden. Ber till Gud att jag har fått med mig allt! 

Tycker själv att det har vart lite oklart om vad man ska ha med sig. Alla säger olika verkligen. 

Har i alla fall med mig:

Sevis-kvitto
Ds-160
Bild på fotopapper i färg
Pass
Personbevis 

Om ni ser att jag missat någonting så får ni jättegärna kommentera det så kanske jag kan fixa. 
Känns i alla fall skönt att man har någon att bo hos. Spenderar helst så lite pengar som möjligt nu så vi bor hos min gudmor. 


Kram!
Mimmi
2014-07-24 @ 19:14:54
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

Personbevis 120 med alla relationer skulle med till Ambassaden. Mailde kristina innan mitt besök och hon skrev att man skulle ha med sig följande:
1. Intyget som heter DS2019
2. SEVIS-kvittot
3. Visumansökan DS-160
4. Pass (om du har haft ett amerikanskt visum tidigare måste du även ta med det pass som det var inklistrat i)
5. Foto 5x5 cm i färg (porträttbild mot vit bakgrund utskriven på fotopapper/från fotograf)
6. Personbevis 120 "alla relationer" på engelska

Svar: Det hade jag med mig ^^ kanske inte skrev det dock... Tack going! :)
AlvaHardingz

Mimmi
2014-07-26 @ 01:43:55
URL: http://www.skydreamer.blogg.se

jag missade att du skrev det! (om du inte redigerat förstås! haha!
kram!

Svar: Mehehe :3 kram!
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0