Packa

Det här är nog första gången som jag packar en resväska utan att veta vart jag ska resa haha. Var o köpte en resväska förut. Fick bli en 70 cm lång som rymmer ca 130 liter. Kostade 900 :- vilket är ett helt okej pris tycker jag. 
Dessutom är den hård men ändå expanderar hihi! 

Ville ha en som syntes bra så fick bli en knallorange! Jag menar, gissa hur många det är som har en svart, grå, blå, röd eller beige väska? Omöjligt att hitta ju. 

Så just nu håller jag på o packa! Vill bara kunna ta väskan o dra ifall don skulle ringa. Så kan man spendera sista dagarna med familj och vänner istället för att packa! 
Dessutom kommer ju italienarn Amina hit och ska bo i mitt rum. 

Tycker faktiskt inte det är så svårt o packa som alla säger att det är. Kanske för att jag är en optimist? Nej men jag menar, man kan ju köpa i princip allt i USA eller på flygplatsen :)
Ganska svårt dock med kläder? Jag hat ju packat mina vanliga, tänk om dom ringer o säger att jag ska bo o Alaska typ?!? Haha 

Allt för mig! 




Kramis! 
Stina Heed
2014-08-07 @ 16:30:10
URL: http://stinaheed.blogg.se

Har du inte fått reda på vart du ska i USA än? Då förstår jag att det är svårt att packa .. :o Jag undrade om du kunde länka mig bland dina länkar? Jag ska till England nästa år och jag vet att det inte finns så många utbytesstudentbloggar om England så försöker synas så mycket som möjligt :)

Natalie
2014-08-10 @ 12:56:37

Hej, jag la till dig i länkar på min blogg, hoppas det var okej annars får du säga till :) Du får väldigt gärna länka mig på din blogg också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0