Tårtad

Har ni glömt eran bästa väns födelsedag någon gång? Jag gjorde det igår...
 

Jag brukar vanligtvis vara bra på att hålla koll på födelsedagar men igår vet jag inte vad som hände HAHA. Min bästa vän Gustav fyller år exakt ett halvår innan mig. Det komiska är att han glömde bort min födelsedag förra året. Jag bjöd hem han på middag och han sa inget förutom "vilken fin tårta", haha, vi fick berätta till slut. 
 
Igår hade han snapschatat mig mer än vanligt, såg sedan på facebook att han fyllde år. Usch vad jag skämdes. Bakade en stor gräddtårta och åkte hem till honom kvart i 12 på natten och kasta tårtan i ansiktet på honom. Missade dock halva ansiktet hah... 
 
Skämms fortfarande och är ledsen att jag missade hans 17nde födelsedag och kommer att missa hans 18nde. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0