Getting ready

Känner hur det börjar pirra i magen nu. Vill allra helst åka nu direkt men måste vänta 2 dagar till, usch.

Nu har jag och Eric vart och köpt amerikanska adaptrar. Kommer dock ladda allt i våran hyrbil men kan ju va skönt att ha ett vanligt uttag.
Och nu har jag dessutom en tills jag flyttar, ännu en check på listan! 

Nu skall jag hem och skriva på mitt nationella! 


Amanda
2014-04-08 @ 20:00:42
URL: http://nattstad.se/dreamsofamanda

Ska också åka med STS som utbytis, lust med länkbyte? Var i Kalifornien i somras och guuuud vad jag älskade det! Slår vad om att du kommer älska det också, haha :D

Svar: Självklart! Åh ja det var fantastiskt!
AlvaHardingz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AlvaiUsa.se

Utbytesstudent 14/15

RSS 2.0